Thursday, January 17, 2013

ალბერტ აინშტაინის 10 ყველაზე ცნობილი ფრაზა....




1.    " ერთი წუთით დაადეთ ხელი გავარვარებულ ღუმელს. ეს წუთი მოგეჩვენებათ როგორც საათი. გაატარეთ 1 საათი მომხიბვლელ გოგონასთან ერთად და ეს საათი მოგეჩვენებათ წუთად."

2.  " ცხოვრებაში უსასრულო არის მხოლოდ ორი რამ: სამყარო და ადამიანის სიბრიყვე, თუმცა სამყაროს შესახებ დარწმუნებული არ ვარ."




                                                                                                                                     3.  " კრეატიულობის საიდუმლოება მდგომარეობს წყაროების გაუთქმელობაში."

4.  " მსოფლიოში ყველაზე რთულად გასაგებ რამეს წარმოადგენს საშემოსავლო გადასახადი."

5.  " მე არასდროს ვფიქრობ მომავალზე. რატომ უნდა ვიფიქრო? ის ხომ ისედაც მალე მოვა."

6.  " ერთადერთი, რაც ხელს უშლის ჩემს სწავლას, ეს ჩემი განათლებაა."

7.  " მე ღრმად არამორწმუნე ათეისტი ვარ, ეს რელიგიის ახალი სახეობაა."

8.  " თუ ფორმულების ენაზე A – ცხოვრებაში წარმატებაა, მაშინ A= x + y + z, სადაც x – სამუშაოა, y – თამაში და z – ენაზე კბილის დაჭერის შესაძლებლობა."

9.  " არ ვიცი, ჩემთის სულ ერთია და ამას არ აქვს არანაირი მნიშვნელობა."

10.  " თქვენ უნდა გაიგოთ თამაშის წესები და ამის შემდეგ უნდა ითამაშოთ ყველაზე უკეთ! "



                    წყარო : http://ucnauri.com/212284/ალბერტ-აინშტაინის-10-ყველა/


No comments:

Post a Comment